روز رویایی برباتوف
نوشته شده توسط : مهرداد

  
ديميتار برباتوف كه موفق شد اولين هتريك خود براي يونايتد انجام دهد..
ستاره بلغاري بعد از نمايش خيره كننده اش در بازي با ليورپول به MU TV گفت:" روز رويايي بود خصوصا براي من. موفق شدم هتريك كنم و بر رقيبمان پيروز شديم. بعد از بازي همه در رختكن خوشحال بودند ، من هم همينطور. و امروز با لبخند به خانه خواهم رفت چون به يك پيروزي ارزشمند دست يافتيم. احتمالا اين بهترين بازي من براي يونايتد بوده اما نمي خواهم اين آخرين بار باشد. به تلاش خود ادامه مي دهم و سخت كار مي كنم تا بتوان ادامه دهم. امروز همه چيز برايم خوب پيش رفت و از هم تيمي هايم تشكر مي كنم كه اين موقعيتها را برايم فراهم كردند."
او در مورد گل دوم زيباي خود گفت:" راستش فكر نمي كردم آن ضربه تبديل به گل شود اما وقتي هياهو و فرياد تماشاگران را شنيدم فهميدم كه گل شده است. براي من مهم گل زدن است فرقي نمي كند يك ضربه برگردون باشد يا يك بغل پاي ساده. وقتي بازي 2-2 شد نگران شدم اما ما نشان داديم كه تا آخرين لحظه مبارزه مي كنيم. ما گل سوم را به ثمر رسانديم و بدون شك شايسته برد بوديم. اميدوارم در هفته هاي آينده بازي بهتري ارايه دهيم. وقتي 2-0 جلوييم نبايد دست از تلاش برداريم و بايد به دنبال گل سوم باشيم. راه زيادي پيش رو داريم اما خوشبختانه در انتهاي فصل در صدر جدول خواهيم بود."
او گفت براي جشن گرفتن هتريك خود برنامه خاصي ندارد و بعد از يك شب پر هياهو در اولدترافورد يك شب آرام را در كنار خانواده اش سپري خواهد كرد." به خانه مي روم تا با بچه هايم بازي كنم. من موجود خارق العاده اي نيستم. فردا روز ديگري خواهد بود و يكشنبه بعدي بازي ديگري پيش رو داريم. همين.."

 





:: موضوعات مرتبط: بازی با لیورپول , ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 30 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: